KILKA PROSTYCH KROKÓW DO ZAKUPU WYBRANEJ IMPREZY TURYSTYCZNEJ PRZEZ INTERNET:
- W polach wyszukiwarki zaznacz interesujące Cię kryteria. Po pojawieniu się wyników, wybierz ofertę najbardziej odpowiadającą Twoim oczekiwaniom.
- Wybierając „rezerwuj” rozpocznij proces zakupu.
Następnie wypełnij formularz z wymaganymi danymi uczestników i wyślij go do nas.
- Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h.
- Otrzymasz na maila umowę oraz warunki ubezpieczenia i uczestnictwa, z którymi należy się zapoznać.
- Podpisane dokumenty należy odesłać do nas pod wskazany adres e-mail wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty (zaliczki bądź całości zgodnie z
umową).
- Dokumenty podróży zostaną przesłane na Twój adres e-mail, lub inny wskazany przez Ciebie.
- Oczekuj na potwierdzenie godzin wylotu na 24h przed rozpoczęciem imprezy.
Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się już teraz z naszym call center numer podany w zakładce Kontakt.
Pamiętaj, że po powrocie oczekujemy z niecierpliwością na Państwa relację z wyjazdu.
Informacja zwrotna pomoże nam podnieść jakość świadczonych usług, a wszystkie opinie na naszym fun page'u na Facebooku (linki dostępne w zakładce kontakt) biorą udział w organizowanych przez nas konkursach.
Uwaga!
Przesłanie podpisanych dokumentów jest równoznaczne z Państwa zobowiązaniem się do zapłaty za wybraną imprezę turystyczną.
W momencie potwierdzenia rezerwacji (odesłania podpisanej umowy oraz zatwierdzenia rezerwacji przez organizatora) umowa staje się wiążącą i każda ewentualna zmiana, bądź rezygnacja dotycząca powyższej imprezy będzie wiązała się z kosztami wynikającymi z Ogólnych Warunków Uczestnictwa Organizatora.